[ubuntu-no] Ubuntu 12.04 er vår "XP"

Jo-Erlend Schinstad joerlend.schinstad at gmail.com
Lør 29. Okt 2011 00:05:31 UTC

Den 28. okt. 2011 23:17, skrev Leif -A. Ranglo:
> Dette var hyggelig lesning.
> Jeg har valgt og satse på mac og iOS.
> Men en liten hobby ubuntu bruker vil jeg nok være etter og ha fulgt ubuntu siden barndomen.
> Og har vert en ihuga linux fantast.

Interessant tilbakemelding. Et av de mest velkjente sitatene fra Steve
Jobs, er jo "We stole from everyone and anyone". Jeg sier det på en litt
annen måte. Jeg sier det sånn at når du lærer av de gamle, men fremdeles
lar deg inspirere av de unge, så blir du både klok og populær.

Ikke heng deg opp i navn eller forutinntakelser. De andre har så mye å
tape ved å innrømme at de tok feil før. Vi bare lærer. Vi lærer av
Windows, vi lærer av OS X og vi lærer av Webben.

Sendt fra en moderne datamaskin.

Jo-Erlend Schinstad