[ubuntu-no] Til info: Non-approved team

Rudolf Petzolt petzolt at online.no
Ons 22. Jun 2011 21:41:03 UTC

Hei,

Ja, entusiasme og engasjement er bra, men da må jeg få en oppskrift på
lyd i ubuntu 9.10 og hvordan jeg får skrivebord i ubuntu 11.04 og løst
problemer i de mellomliggende versjonene. Skal ubuntu bli brukervennlig
nok, må vi slippe all denne fiklingen for å få ting til å virke. Jeg har
klart å fikle meg fram på alle versjoner fram til 9.10, men nå har det
stoppet helt opp. Ubuntu er gått fra å være bra brukervennlig til å bli
et system for nerder (intet ondt sagt om nerder, men jeg er ikke der,
skulle imidlertid ønsket det, kanskje en gang i fremtiden?).