[ubuntu-no] Møte Lørdag 22. Januar 2011 kl 21.30 - was [Re: Ubuntu Norge - oppsummering av 2010 aktivitetene og planer for 2011]

Rubén Romero y Cordero huayra at ubuntu.com
Søn 23. Jan 2011 16:17:18 UTC

Hei,

Beklager, men pga en personlig affære fikk jeg ikke vært tilstedet på møtet.

Var det noen som dukket opp? Fikk vi diskutert noe?

Må nesten prøve å kalle inn til møte en ny dato. Passer lørdag 5. Februar kl
22?

Mvh,
-
Rubén Romero
https://launchpad.net/~huayra

On 18 Jan 2011 08:53, "Robert Grønning" <slimg at iggu.org> wrote:

On Mon, 17 Jan 2011 14:15:17 +0100, Rubén Romero y Cordero <
huayra at ubuntu.com> wrote:

> 2011/1/16 ...
Høres bra ut, jeg skal forsøke å være der så vi får lagt forbedringsplaner
for ubuntu.no

Et HTML-vedlegg ble skilt ut...