[ubuntu-no] Ubuntu 10.10 Release Parties i Norge was [Re: Ubuntu 10.10 Maverick Meerkat kommer om 3 måneder]

Malin Krosby Bruland malinkh at gmail.com
Tor 30. Sep 2010 22:24:47 BST

Hei

Jeg har ikke sett for meg noe spesielt for Trondheim, annet enn om noen
kunne være interessert i å treffes på en av byens kaffeer, eller går ikke
nerder på kafe? Uansett, om det er noe interesse for det kan jeg godt dra på
f.eks. choco boco på Bakklandet i Trondheim og si at det der er releaseparty
:) men må nesten ha tilbakemedling på om noen skal i vei :)