[ubuntu-no] Ubuntu 10.10 Release Parties i Norge was [Re: Ubuntu 10.10 Maverick Meerkat kommer om 3 måneder]

Rubén Romero y Cordero huayra at ubuntu.com
Tor 30. Sep 2010 16:58:43 BST

Hei alle sammen,

trenger litt feedback og engarsjerte mennesker nå! :)

Planlegging for festene:
https://wiki.ubuntu.com/NorwegianTeam/Arrangementer/MaverickReleaseParty

= Bergen =
Det er interesse for å lage et arranegement her. Dette burde vi få til.

= Gjøvik =
?

= Oslo =
Så, nå er det like rundt hjørnet før neste arrangement og jeg har et
forslag for Oslo festen som jeg vil gjerne få feedback på:

 * Humla @ Hausmania holder arrangementet som en del av Global Work Party

Om noen andre har konkrete forslag for festen i Oslo (bekreftet
lokalet og sponsing av f.eks. pizza) det er nå du skal si noe.

= Stavanger =
?

= Tromsø =
?