[ubuntu-no] dumt?

Trond Andersen trond.andersen at gmail.com
Søn 12. Sep 2010 19:56:50 BST

Hei.

> Ser ut som om det er liv i TosLUG [1], så om du får lite respons her
> kan du jo forsøke e-postlisten der. Er du heldig så arrangerer de en
> installfest i løpet av høsten der du kan ta med maskinen din å få
> hjelp av likesinnede.
Jeg deltar i toslug og kan informere om at vi skal ha et møte snart
(tirsdag eller onsdag om en drøy uke) hvor vi skal snakke litt om
løsninger for hjemmet. Jeg skal si noen ord om FreeNAS som jeg bruker
som lagringsløsning. I tillegg skal andre snakke om et open source
media server produkt.

Mer detaljer kommer på toslug sin e-post liste.

---- Trond