[ubuntu-no] Ubutu stand på Freedom Fest Oslo - Lørdag 30. oktober 2010

Rubén Romero y Cordero huayra at ubuntu.com
Man 25. Okt 2010 21:35:08 BST

Hei,

Organisatorene bak dette arrangementet (ved Thomas Gramstad) har tatt
kontakt og lurer på om vi vil stille opp på heldags unconference og
representere Ubuntu med en stand der.

Personlig, hadde jeg mer enn gjerne gjort det men kan dessverre ikke
stille opp denne dagen. På Storo har jeg Ubuntu CD'er liggende
(K/Ubuntu/+Server 10.04 og 10.10) som kan brukes til anledningen.

Om noen er interesserte ta gjerne kontakt med Thomas direkte for å
avtale nærmere deltakelsen under festen. CD'ene tas direkte med meg.

Informasjon om arrangementet følger nedenfor.

Ha en forsatt fin dag!

Med vennlig hilsen,
--
Rubén Romero
https://launchpad.net/~huayra

FREEDOM FESTIVAL – FREEDOM FEST
"Where free minds meet" Lørdag 30. oktober 2010 Håndverkeren, Oslo

Freedom Fest arrangeres for første gang i Oslo i år, men
lignende festivaler arrangeres en del andre steder. Temaet
for festivalen er altså frihet, og med spesialtema om bruk
av sosiale medier for å fremme frihet -- personlig, sosial,
kulturell og politisk frihet.

Det er mange spennende foredrag på festivalen, men
hovedpoenget er likevel at forskjellige mennesker og grupper
skal kunne møtes, mingle og krysspollinere hverandre --
det er en "unconference" med større vekt på menneskene og
møtene enn på programmet og foredragene. Deltakende
organisasjoner kan ha stands på festivalen (her er det
plass til flere!).

Mer info om festivalen, program etc. her:
http://www.freedomfest.no/

Se også lenker øverst på siden, med info om foredrag,
deltakende organisasjoner, praktisk info etc.

Mvh,

Thomas Gramstad