[ubuntu-no] Ubuntu 10.10 Release Parties i Norge was [Re: Ubuntu 10.10 Maverick Meerkat kommer om 3 måneder]

Malin Krosby Bruland malinkh at gmail.com
Man 4. Okt 2010 11:59:08 BST

hei

Jeg tenker jeg bare sier det er Choco Boco bakklandet jeg :) Nå har jeg ikke
reservert noen plasser, men det kan jeg eventuelt gjøre om det trengs. Det
er jo en søndag, så hva med klokka 17.00.

Nå har jeg kune 10.10 virutuelt jeg, da jeg ikke har de helt store planene
om å oppdatere boksen min, men skulle vel holde?

Vennlig hilsen fra Malin :)