[ubuntu-no] Ubuntu 10.10 Maverick Meerkat kommer om 3 måneder

Rubén Romero y Cordero huayra at ubuntu.com
Tir 20. Jul 2010 01:01:17 BST

Hei,

2010/7/10 Kristian Lyngstøl <kristian at bohemians.org>

> Hei,
>
> Jeg bidrar gjerne med praktiske ting "on-site", men lar planleggingen
> falle på bedre egnede kandidater denne gang.
>
> Takk for ditt svar Kristian! Det er kjempe bra at du vil være med. On-site
hjelp er det en trenger mest under et arrangement. Jeg skriver deg opp på
wikien (og det kan alle andre gjøre også, Kyrre fra Bergen har allerede
gjort det selv ;)

Denne gangen skal jeg nok ha litt mer commitment ifm planleggingen av Oslo
aktivitetene og evt hjelpe folk som vil planlegge ting andre steder. Det
plager meg altfor mye at ting ikke skjer, så vet jeg at de ikke skjer av seg
selv heller ;)

> Kan i tillegg tenke meg å holde et innlegg, sansynligvis om Compiz
> og/eller hvordan det er å jobbe opp mot Ubuntu. Bør vel klare å
> engasjere litt. Hva tenker dere?

Innlegg er alltid bra og engarsjerer folk som regel. Noterer deg ned på det
også.

> - Kristian

Jeg kom bort i noe som skjer den 10. oktober 2010 og som vi kunne kanskje
hekte oss på: http://www.350.org/invitation

Jeg vil gjerne argumentere for at friprog/Ubuntu gjør verden litt
grønnere... Uansett tenker jeg at kanskje det kan være en idé. Andre ideer
kans sees her: http://www.350.org/workparty-ideas

Det er søkt, jeg vet. Jeg er i alle fall i kontakt med gjengen som
organiserer 350PPM Work Parties i Oslo og de er positive til å gjøre ting
sammen med oss, om vi så vil.

Ideer, tanker, ønsker rundt det eller annet?

On 7/10/10, Rubén Romero y Cordero <huayra at ubuntu.com> wrote:

> en
> hva?)

Ser frem til å få et svar (eller to, eller...)

Hilsen,
--
Rubén Romero
https://launchpad.net/~huayra