[ubuntu-no] Ny server for ubuntu.no

Robert Grønning slimg at iggu.org
Tor 25. Feb 2010 19:13:09 GMT

Det er pr. dags dato fortsatt problemer med ubuntu-eu.org, ingen av
communityene der kan gjøre endringer på sine respektive sider, og dette har
vart i 3 mnder når uten at vi får noe svar på hva som er galt.

Jeg ser ikke lengre lys i andre enden av ubuntu-eu tunnellen, så jeg har
begynt å tenke tanken om å få flyttet ubuntu.no over på en ny server.

Har noen forslag til bedrifter som kan sponse ubuntu.no med en virtuell
eller dedikert maskin?

Vi trenger helst root-tilgang, eller iallefall mulighet til å få
installert endel fremtidige tjenester som skal driftes på ubuntu.no, f.eks.
webchat.