[ubuntu-no] Fest i Oslo i dag fra kl 17.00 - Program oppdatering og litt info (DigiTv)

Rubén Romero y Cordero huayra at ubuntu.com
Fre 30. Okt 2009 11:31:10 GMT

Hei,

Ja, det var litt synd.

Jeg har vært i kontakt med styre til dagen at ifi og prøvde å samkjøre
dette, men det lot seg desverre ikke gjøre i år.

Vi avtalte at om lanseringen og festen faller på samme dag neste år
(det falt på samme dag i oktober 2008 også) skal vi holde det som en
del av dagen sitt program.

Så vet du det.

Mvh
Rubén Romero