[ubuntu-no] Fest i Oslo i dag fra kl 17.00 - Program oppdatering og litt info (DigiTv)

Odin Omdal Hørthe odin.omdal at gmail.com
Tor 29. Okt 2009 22:38:50 GMT

2009/10/29 Rubén Romero y Cordero <huayra at ubuntu.com>:
> Hei,
>
> Minner på at lanseringsfesten i Oslo er i dag kl 17-21 hos
> Redpill-Linpro (Vitaminveien 1A, på Storo) som sponser oss med lokaler
> samt mat og drikke takket være FreeCode :-)

Veldig synd å hava det same dagen som dagen at ifi! Eg skulle gjerne vore
på lanseringsfesten, men det er jo ganske keisamt at tvo ting skjer på
same dag. Spesielt når båe tvo retter seg mot nett same målgruppe.

Eg trudde faktisk lanseringsfesten var i morgon, so trudde eg traff
båe, men den gong ei. dagen at ifi vant altso meg i dag.

--
Beste helsing,
Odin Hørthe Omdal <odin.omdal at gmail.com>