[ubuntu-no] exchange

Håvard Havdal haavard at havdal.net
Ons 18. Nov 2009 07:26:39 GMT

Hei,

Arno, dere benytter dere av Exchange 2003 og Evolution støtter Exchange
2003 uten problemer. Jeg benyttet meg selv av Evolution i den forrige
jobben, og det fungerte kjempebra.

Har dere Exchange 2007, er det en plugin som heter evolution-mapi som
skal gi støtte for 2007. Men her er det mye igjen, og jeg har enda til
gode å få den til å fungere desverre. Så jeg bruker webmail, mens jeg
smører meg med tålmodighet til evolution-mapi skal bli ferdig. Eller i
det minste brukanes.

En annen ting som også er litt spennende, er jo om det kommer noen
støtte for Exchange 2010 som nettopp har blitt lansert. Får håpe vi ikke
må vente like lenge på at det skal bli støttet.

-Håvard