[ubuntu-no] Beklagelse fra Sunnkost.tk angående uønsket reklame/spam mail

Sunnkost.tk Helsekost sunnkost at gmail.com
Ons 11. Nov 2009 16:12:18 GMT

www.Sunnkost.tk beklager tidligere utsendt reklamemail for
åpningstilbud som ved en feil ble lagt til epostlister den ikke var
tiltenkt og dermed endte opp hos en del personer som enten ikke hadde
bedt om oppdateringer fra oss ei heller ønsket å motta noen reklame
fra oss.

Vi bøyer oss i støvet og tar det fulle ansvaret for denne
reklamemailen som ble sendt ut, og vi kan garantere at det ikke vil
skje igjen, og vi bekrefter også at denne reklamen ble sendt ut
direkte fra oss i Sunnkost og vi er på ingen måte tilknyttet Ubuntu
Norge og de ansvarlige for Ubuntu Norge og deres epostliste har ikke
hatt noe som helst med denne reklamemailen å gjøre.

Det hele var rett og slett en glipp foretatt av kampanjeansvarlig hos
oss og vi beklager at visse personer har mottatt vår reklame uten
ønske om dette. Vi kan berolige alle med at alle som mottok denne
reklamen uønsket er nå fjernet fra våre epostlister, og det gjelder
også Ubuntu Norge i sin helhet, slik at vi ikke gjør samme feil igjen.

Med beste hilsen
Edward Alexander
Daglig leder, Sunnkost.tk