[ubuntu-no] men når du skal ha helt ny laptop...

Trond Thorbjørnsen trond.thorbjornsen at sos-rasisme.no
Tir 30. Mai 2006 14:09:04 BST

Hei Stian!

1. Skjermkort
Det er ikkje alle skjermane som fungerer perfekt ut frå boksen.
Nvidia-skjermkort fungerer mykje betre med Nvidia-drivarar, men då må
man installere det frå "multiverse".

1400x1050-skjermer krev òg at du legg inn 915-resolution, og legg inn
 MODE=3c
 XRESO=1400
 YRESO=1050
i /etc/default/915resolution.

2. Trådlause kort
Eit problem med mange av dei trådlause korta, er at dei vekslar mellom
kva "chipset" som ligg i bånn.
Eg har to like trådlause kort på like to stasjonære maskinar - den eine
krev ndiswrapper, den andre dukkar opp under installasjonen.

Men eg har god erfaring med kort som nyttar ipw2100- og ipw2200.

-Trond

 Stian Rødven Eide skrev til To Generell epost-liste for Ubuntu Norge (30. May 2006):

> Det største problemet med GNU/Linux på laptop er gjerne at det trådlause
> nettverkskortet ikkje er støtta. Eg har køyrt Ubuntu på min Dell Inspiron
> 9200 i over eitt år, men det var først i går at eg fekk nettverkskortet til å
> fungere utan ndiswrapper.
>
> I det store og heile har eg intrykk av at Dell ikkje bryr seg så mykje om at
> kundane skal kunne installere Ubuntu, så eg vil ikkje anbefale å handlde
> derifrå. Eg hadde garantert vald ein annan laptop i dag...
>
> På denne sida: http://www.linux.no/gullinux.html kan de finne ei oversikt over
> [...]

SOS Rasisme
PB 9427 Grønland
0135 OSLO

Besøk oss i Brugata 14, 0186 Oslo (Samme bygg som 7 Eleven)

telefon: 23 00 29 00
faks: 23 00 29 01
e-post: au at sos-rasisme.no

SOS Rasisme er Norges eneste landsdekkende demokratiske
medlemsorganisasjon som bruker alle krefter på kampen mot rasisme
og nazisme. Vi har over 45 000 medlemmer og 100 lokallag.

Bli med i SOS Rasisme: http://sos-rasisme.no/blimedlem/
Bli aktiv i SOS Rasisme: http://sos-rasisme.no/bliaktiv/