[ubuntu-no] men når du skal ha helt ny laptop...

Stian Rødven Eide julipan at fsfe.org
Tir 30. Mai 2006 13:13:34 BST

Det største problemet med GNU/Linux på laptop er gjerne at det trådlause
nettverkskortet ikkje er støtta. Eg har køyrt Ubuntu på min Dell Inspiron
9200 i over eitt år, men det var først i går at eg fekk nettverkskortet til å
fungere utan ndiswrapper.

I det store og heile har eg intrykk av at Dell ikkje bryr seg så mykje om at
kundane skal kunne installere Ubuntu, så eg vil ikkje anbefale å handlde
derifrå. Eg hadde garantert vald ein annan laptop i dag...

På denne sida: http://www.linux.no/gullinux.html kan de finne ei oversikt over
GNU/Linux-forhandlarar i Noreg. Eg ser at nokre av dei sel bærbare pc'ar med
Red Hat installert, og dermed burde vere temmeleg kompatible.

Stian

Tysdag 30 mai 2006 12:13 skreiv Aksel Celasun: