[ubuntu-no] ubuntu plakater

Kenneth kenneth at raugstad.org
Lør 28. Mai 2005 18:56:01 CDT

Hei,

En mulighet er jo å rote sammen litt Ubuntu grafikk, legge på teksten selv
og sende dette til f.eks DirekteFoto.no eller Eurofoto.no for printing.
Det er ikke så fryktelig dyrt å få laget en fin papirkopi i 20x30 eller
30x40. Resultatet på skikkelig fotopapir vil bli betraktelig bedre enn hva
ett trykkeri kan lage.

Med vennlig hilsen
Kenneth Raugstad