[ubuntu-no] Trådløst nettverk.

Amund Føyn arandoir at gmail.com
Man 27. Jun 2005 18:09:00 CDT

Trådløsenettverkskort i gnu/linux er noe av det verste med g/l synes
jeg(det at produsentene ikke gidder å lage skikkelige drivere for oss).
Skjekk ut denne siden for mer hjelp og kort du kan bruke:
http://www.hpl.hp.com/personal/Jean_Tourrilhes/Linux/Wireless.html

De fleste orinoco-kort er veldig godt likt av g/l.

- Amund