[ubuntu-no] Brenning - Nautilus.

Kenneth kenneth at raugstad.org
Tor 16. Jun 2005 06:21:37 CDT

Hei,

Når jeg setter inn en tom CD, blir den automatisk mounta, og nautilus
starter.

Når jeg drar filer over til nautilus og trykker på "Skriv til disk" får
jeg opp meldingen: "Oppretting av filbildet feilet - Feil koding av
streng."

Denne meldingen kommer etter jeg har valgt brenner, hastighet og navn på
Cden.

Meldingen kommer også om jeg velger at jeg skal skrive til iso fil.

Kan legge til at det ikke er noe problem å brenne Cder i NeroLinux.

Noen som har opplevd lignende problemer?

Med vennlig hilsen
Kenneth Raugstad