[ubuntu-no] Debin/Linux t-skjorter

Karianne ubuntu at simira.net
Ons 13. Jul 2005 11:52:25 CDT

Kenneth Raugstad wrote:
> Hei Karianne,
>
> Blir det andre ting enn t-skjorter?
> Kunne tenkt meg en kaffekopp, noen kulepenner og kanskje en tux bamse med
> Ubuntu t-skjorte til dattera mi :)
>
> Med vennlig hilsen
> Kenneth Raugstad

Vi får se på det.
Jeg funderer litt på å starte en webshop, og i tilfelle blir det både
kopper, foil-klistremerker og andre saker. Det er dog avhengig av tid og
utsikter til marked.
T-skjortene har gått greit unna her på Debconf i Helsinki, så jeg tror
at det er et marked dersom vi inkluderer Europa. Så var det det med
tid... Den som venter, får se.

mvh
Karianne