[ubuntu-no] Epost.

Runar Ingebrigtsen runar at mopo.no
Man 26. Des 2005 07:50:23 GMT

tor, 22,.12.2005 kl. 10.27 +0100, skrev Kenneth Raugstad:
> Hvilken epost server / klient er best egnet når en skal sende / motta
> veldig store epostvedlegg? Når jeg får epost på 100-200 MB henger
> Thunderbird...

Jeg har testet litt på dette. Thunderbird ser ut for å henge, men jobber
likevel i bakgrunnen. Du får prøve å la programmet stå en stund (lenge)
i fred.

Selv endte jeg opp med å bruke SSH/SFTP til å kopiere så store filer.

--
Runar Ingebrigtsen
daglig leder | mopo as | mob. 97 17 72 29

«I løpet av 2006 skal (..) offentlig sektor ha innarbeidet i aktuelle
plandokumenter hvordan de skal gjøre bruk av (..) [fri programvare].»
-- eNorge 2009, punkt 3.2.

mopo: økt frihet™ gjennom fri programvare!