[ubuntu-no] �k server-oppsett

Alexander wabble at bluezone.no
Tir 20. Des 2005 05:50:43 GMT

Da er jeg desverre tom for gode råd.

Med dette oppsettet har jeg ingen problemer i evolution og får frem æøå
uten problemer, men ikke i emnefeltet på eposten du sender meg. I selve
mailen kommer æøå frem fint.

Jeg vet ikke hvorfor den ikke er oppdatert.

Hvis ingen andre på listen kan hjelpe deg kan du kanskje også prøve på
http://www.ubuntuforums.org

Håper du finner ut av det.

--
Mvh