=?ISO-8859-1?Q?Re:_[ubuntu-no]_Problem_med_tr=E5dl=F8skort_p=E5_ b=E 6rbar?=

Kjell Berge kjell.berge at lyse.net
Tor 15. Des 2005 09:37:39 GMT

Hei!

Jeg har også prøvd meg på dette her for oversikt over trådløse nettverk,
men når synaptic installerer "network-manager" får jeg denne
feilmeldingen:

E: network-manager: underprosessen post-installation script returnerte
feilstatus 1

Hva kan dette skyldes, og hvoran akn det fikses?
Jeg prøver å starte nm-applet, men ingenting skjer..

-kjell