[ubuntu-no] �k server-oppsett

Alexander wabble at bluezone.no
Ons 14. Des 2005 06:00:59 GMT

Du har også kjørt kommandoen jeg fortalte om? Det holder ikke bare å
legge inn pakkene.

Jeg kan desverre ikke hjelpe deg med selve instillingene i thunderbird
da det går litt ut over hva jeg kan. Du kan prøve deg frem ved å sette
utf-8 og da evt avslutte og starte opp igjen (thunderbird) hvis du ikke
ser noen endringer direkte der det skal være æ ø å. I evolution gjør den
dette med en gang, men jeg kjenner ikke Thunderbird og hvordan det
fungerer så godt.

Det samme når det gjelder utgående egentlig. Send en email til en
hotmail konto eller noe. Send med og uten. Se hva som fungerer med
norske bokstaver, hvis ingen andre her på listen kan hjelpe deg da ;)

--
Mvh
Alexander