[ubuntu-no] Edubuntu vs. Skolelinux og grethe@bek.no

Karianne ubuntu at simira.net
Fre 2. Des 2005 22:54:22 GMT

Bare en liten opplysning, som jeg ikke vet altfor mye om, men;
Mark Shuttleworth er en stor fan av Skolelinux, og prosjektene
samarbeider, såvidt jeg vet, ganske mye. Skolelinux er jo basert på
Debian, som ikke er helt ulikt Ubuntu.

Ellers har du mange interessante tanker, Grethe, og jeg er sikker på at
du vil kunne få mange interessante tilbakemeldinger og diskusjoner/svar
på de, hvis du gidder å oversette mailene til engelsk og sende til
ubuntu-user, eller sounder-listen.

mvh
Karianne