[ubuntu-no] Ubuntu 5.10 bra , bortsett fra trådløst

grethe at bek.no grethe at bek.no
Tor 1. Des 2005 08:03:29 GMT

Det var nesten med glede jeg kunne konstatere at ett eller annet var feil,
for var alt riktig kunne jeg jo ikke kommunisere med andre ubuntu-brukere.

Så hei hei, hipp hurra jeg har et problem. Det trådløse PC-kortet fra 3Com
(3CRWE154G72) fungerte alldeles strålende i forrige ubuntu-versjon, og
fungerer tilsynelatende fint (blinker og lyser og i dialogboksen heter det
seg at det er aktivt) men jeg kommer ikke gjennom. Ikke en gang inn på
ruteren.

Her er det sikkert en eller annen knapp, et eller annet selvfølgelig sted.
Noen som vet hvilken?

mvh

Grethe M.