[ubuntu-no] IPW2200 problemer

Per Arne Nilssen systemansvarlig at vagaungdomsskule.no
Tor 25. Aug 2005 13:42:13 CDT

Kickstart - installasjon er ikke det jeg for tiden ser etter. Dette er
en answer fil som gjør at en bruker kan installere uten å måtte svare på
vanlig installasjons sp.
Jeg har et "image" som inneholder ubuntu installasjon samt en del
modifisering. OpenOffice.org1.9.110 norsk m/fungerende stavekontroll,
norsk mozilla firefox og thunderbird versjon 1.0.6, m.m. Dette er ikke
noe jeg overlater til vanlige brukere å installere, tross alt de fleste
som skal ha maskin fra meg vet ikke hvordan en datamaskin fungerer.

Men det er alltid hyggelig å få tips, så jeg takker for det du har
kommet med.

mvh

Per Arne