[ubuntu-no] Herlig system!

Terance Edward Sola terance at lyse.net
Søn 17. Apr 2005 14:42:31 CDT

søn, 17,.04.2005 kl. 19.16 +0200, skrev Kenneth Skramstad:

> Jeg falt helt for Ubuntu! En ting jeg likte med ubuntu var den lette
> installasjonen og at den klarte å finne det meste automatisk.
>
> Jeg var en Debian bruker en stund til jeg prøvde Gentoo, og siden har
> jeg brukt Gentoo en stund.
>
> Nå er serveren og arbeidsstasjonen min bare Ubuntu!

Fint å høre :)

> En ting jeg lurer på. Virker ubuntu like bra på AMD64?
> Om så, da blir den også Ubuntu.

Jeg har hørt om diverse småproblemer med AMD64 men det skal fungere like
bra. AMD64 er offisielt støttet fra og med Warty (4.10). Team Leader
(Tollef Fog Heen) for AMD64 Porting Team er også på denne e-postlisten
vil jeg tro, så hvis du får noen problemer kan du eventuelt kjefte på
han :-)