kan niet meer inloggen na update in consoles 1 tem 6

Y P yellowpenguin op telenet.be
Di Feb 5 14:48:44 UTC 2019

On Tue, Feb 05, 2019 at 03:17:01PM +0100, OliWare (Gmail) wrote:
> uw "locales" veranderd ? Toch geen qwerrty of zo geworden ?

Ik heb enkel een update gedaan via apt-get update && apt-get dist-upgrade
Dat had ik een week eerder ong. ookal gedaan.
'K zou graag de 4.4.0.141 terug willen laten booten, want de .142 is pas
gisteren binnengekomen.
Maar wat kan ik waar voor grub veranderen ?
(enkel terminal toegang met brltty, dat wel)

YP