balk-probleempje

Jan Kol jan.kol op outlook.com
Wo Sep 16 17:02:02 UTC 2015

Dan is het inderdaad super simpel: rechtsklik in de donkergrijze balk
boven in Firefox onder Windows (waar ook sluitkruisje en zo staan), vink
Menubalk en/of Bladwijzerwerkbalk aan en ze staan weer ter
beschikking... Bij Ubuntu staat de Menubalk standaard aan en kan, voor
zover ik wee, niet onzichtbaar worden gemaakt maar de
Bladwijzerwerkbalk, dus die met "Meest bezochte sites", gaat op dezelfde
manier als bij Windows:  rechtsklik in het grijze gebied bovenin en vink
Bladwijzerwerkbalk aan.

Jan