powerpoint viewer in 14.04 gemist

Geoffrey De Belie computergeoffrey op zoho.com
Vr mei 23 13:22:44 UTC 2014

Kunt u dit commando proberen?

cd /usr/share/applications && sudo wget http://hugsmile.eu/file/ppsviewer.desktop

(kopieer dit letterlijk over in uw terminal, plakken kunt u doen met shift+insert of ctrl+shift+v)

Bestaat er na het uitvoeren van dat commando een programma PPS Viewer?

Met vriendelijke groeten,
Geoffrey De Belie / Smile4ever

---- Aan vr, 23 mei 2014 15:00:57 +0200 Milton  schreef ----