gegevens van harde schijf naar usb-geheugenstaaf geblokkeerd

Milton miltonliekwie op zonnet.nl
Vr mei 23 07:37:23 UTC 2014

Hallo Floris,
Dit probleem doet zich voor op een bepaalde hardware werkend met 12.04
maar nu is dat opgelost met 14.04 op dezelfde machine. Het enige
probleem is dat de usb-stick na het insteken niet gelijk op het scherm
wordt getoond, ook niet in de launcher. Als ik echter de computer
opstart met de usb-stick al aangesloten dan staat die wel in de launcher
en kan ik daarop klikken.
Milton