gegevens van harde schijf naar usb-geheugenstaaf geblokkeerd

Milton miltonliekwie op zonnet.nl
Wo mei 21 10:48:19 UTC 2014

in de BIOS is geen usb device disabled gezien. Als de computer opstart
met een usb-stick aangekoppeld dan kan ik wel de usb-stick die in de
launcher verschijnt openen en bestanden raadplegen. Maar opslaan op de
usb-stick gaat niet.
Milton