opgelost! draadloos in 14.04 met Lenovo 8935

Milton miltonliekwie op zonnet.nl
Di mei 20 08:26:51 UTC 2014

Hallo ronald,
Hartelijk dank! We keken en zochten met zijn vieren en hadden de schuif
niet ontdekt. We dachten dat het een merkteken van de laptop was. Nu
werkt de wifi perfect!
Milton

op 19-05-14 23:37, Ronald Schaap schreef:
> Jaap,
>
> Controleer voor de zekerheid nog even, links vooraan zit bij deze modellen
> een kleine schuif schakelaar waarmee je alle radio's uitschakelt (vliegtuig
> mode).
>
> Ronald.

>>> 03:00.0 Network controller: Intel Corporation PRO/Wireless 4965 AG or