draadloos in 14.04 met Lenovo 8935

Milton miltonliekwie op zonnet.nl
Zo mei 18 18:36:10 UTC 2014

Hoi jaap,
Ik mag toch aannemen dat er een netwerkkaart aanwezig is als lspci geeft:
03:00.0 Network controller: Intel Corporation PRO/Wireless 4965 AG or
AGN [Kedron] Network Connection (rev 61)
Ik heb in de BIOS gekeken maar kan geen devices disabled zien die met
netwerk te maken hebben.
Ik vind het vreemd dat de usb-netwerkadapter geen resultaat geeft.
Milton