Lubuntu en skype

Bart Ribbers bart.ribbers op gmail.com
Di mei 13 08:15:19 UTC 2014

Hallo,

Ik vind het eerder merkwaardig dat hij wel in Synaptic staat.
De software center laat alle programma's zien die in de repository's
staan die toegevoegd zijn aan je systeem.
Omdat Skype niet in een van de standaard repository's staat, wordt hij
niet laten zien in de software centrum.

Probeer maar eens via de command line alleen de repository toe te
voegen, je zult zien dat hij dan ook verschijnt in het software centrum.
Of het dezelfde is als Synaptic weet ik verder niet, ik zou eerst die
maar eens proberen.

--
Met vriendelijke groet,
Bart Ribbers