Lubuntu en skype

Milton miltonliekwie op zonnet.nl
Ma mei 12 19:21:12 UTC 2014

Hallo allen,
Nogmaals een vraag die ik eerder had gesteld en waar Bart op reageerde.
Ik heb opnieuw Lubuntu geïnstalleerd en geupdate. Het systeem sluit
prima af en draait naar behoren. In het software centrum zie ik geen
skype staan en is mijn vraag: heeft iemand skype draaien in Lubuntu? Bij
de vorige installatie had ik skype gedownload en via de terminal
geïnstalleerd. Daarna sloot het systeem niet meer af bij het
uitschakelen. Ik hoor het graag als er mensen zijn die skype in Lubuntu
draaien voordat ik een nieuwe poging waag. Alvast bedankt.
Milton