kan niet upgraden van 12.04 naar 14.04

' Y P ' yellowpenguin op telenet.be
Zo mei 4 16:03:38 UTC 2014

Hoi,

Op AskUbuntu.com wordt hetzelfde probleem (ongeveer toch) omschreven;
ik wil op een EEE van de vorige LTS naar de laatste LTS:

nadat ik eerst de vorige helemaal geupgrade heb en de dist-upgrade ook nog
toegepast, kan ik geen do-release-upgrade toepassen, het zegt me dat er geen
nieuwe versie beschikbaar is;
raar want als ik do-release-upgrade -d probeer, dan wil hij niet omdat ik op
die EEE machine per ssh ben ingelogd.
O ja, dit allemaal als sudo su uitgevoerd he!

Ziezo, nu zit ik dus met een 12.04.4 ipv 12.04.1, de kernel is een 3.5.0-49
en m'n /etc/update-manager/release-upgrade config staat op prompt=lts

Wat zie ik over 't hoofd ? 'k moet toch niet eerst al de tussentijdse
versies nemen ?!

Groetjes,

Y	P
 )ellow	 )enguin