gegevens van harde schijf naar usb-geheugenstaaf geblokkeerd

Milton miltonliekwie op zonnet.nl
Wo Mrt 19 19:51:05 UTC 2014

Hallo Jaap,
Als een usb-stick aangekoppeld is komt de inhoud pas op het scherm bij
een herstart van de computer. Er kunnen bestanden naar de harde schijf
worden gekopieerd maar niet omgekeerd.
Volgende week kan ik bij de machines komen en zal ik in de BIOS kijken.
Alvast bedankt.
Milton