voorstellen

jrlmailing jrlmailing op gmail.com
Di Mrt 11 01:23:28 UTC 2014

op 06-03-14 09:59, Rony Dewulf schreef:
> dag forum leden
> ik ben nieuw op dit forum en heb van uvuntu geen verstand.
> ik weet alleen dat het een linux platform is.
> ik hoop me langs deze weg ook te kunnen inwijden in ubuntu.
> en de reden hiervoor is dat windows me begint te vervelen.
> nu even voorstellen.
> mijn naam is dewulf rony.
> woon achtig in westvlaanderen gemeente kortemark belgiŽ.
> ben volledig blind gehuwd met een volledig ziende vrouw en heb vier
> kinderen.
> die allemaal de deur uit zijn.
> ik zelf ben 63 jaar jong.
> [...]

Neem ook eens contact op met blinuxforum groep gericht naar mensen met
een beperking.
Een aantal leden hebben al jaren ervaring met o.a Ubuntu & Debian en
gebruik door mensen met een beperking.
Of neem contact op met Y.P ook lid van blinuxforum en ubuntu-nl
BLXF Groep: http://groups.google.be/group/blinuxforum

Jrl

Linux Registered User # 463601
Ubuntu gemakkelijk mooi & betrouwbaar