Installatie versie 12.04 lukt niet.

Marten m.tilstra op hccnet.nl
Do Apr 17 09:43:49 UTC 2014

Bedankt voor de uitgebreide info, ga er mee aan de slag, w.o. het installeren
van Linux Mint.
Resultaten en eventuele vragen meld ik hier (in de goede volgorde).
Nb.:
Sorry voor de niet onderaan posten, ik beantwoorde via de mailclient waar de
mails overigens wel in de goed volgorde staan. Overigens valt de opmerking
"onbeleefde Windowsgebruiker" onder de noemer polemiek.
En daar weet ik na 35 jaar werkzaam te zijn geweest in de automatisering
(Windows, Novell, HP-UX) alles van af. Zie svp ook de Ubuntu gedragscode.