Installatie versie 12.04 lukt niet.

Marten m.tilstra op hccnet.nl
Ma Apr 14 11:17:39 UTC 2014

Ik probeer Ubuntu 12.04 te installeren op mijn oude laptop, een Dell Inspiron
2200, om die een tweede leven te geven.
Gegevens Dell Inspiron 2200:
Intel Pentium M 735 (1.7GHz) Processor
1024MB PC2700 DDR Memory
40GB 4200rpm Hard Drive
24x CD-RW/DVD Combo Drive
14.1" XGA LCD and Intel GMA 900 Integrated Graphics with 128MB Shared Memory
AC'97 Audio
v.92 56Kbps Modem, 10/100 Ethernet, 802.11g Wireless

Heb daarvoor de image 12.04 desktop-i386-nonpae.iso gedownload, de gewone
gaf een pae foutmelding.
Na korte tijd stopt de installatie zonder een mededeling.

De installatie van 8.04 lukte wel, maar daar kan ik niet veel mee. Updates
zijn niet meer beschikbaar en dus kan ik voor mijn wifi kaart (BCM4318) geen
driver en veiligheidsupdates installeren.

Graag een advies.