Kruidvat fotoservice start niet meer op

Matthijs ten Kate ubuntu op tenkate.net
Do Jan 24 12:17:17 UTC 2013

On 23-01-13 13:15, Jaap Woldringh wrote:
> Matthijs, gelukgewenst met dit succes. Zelf heb ik er ook wat van
> geleerd. Onder andere dat er 32-bits libraries zijn, waardoor ook op
> een 64-bits systeem 32-bits programma's werken.
> En dat dus op de site van Kruidvat NIET automatisch het juiste
> programma beschikbaar wordt gesteld.
>
> Enne ... zonder jouw vriendin in de gedachten hadden we misschien niet
> zoveel moeite gedaan :)
>
> Jaap

Dank!

Heb meteen maar de boel op AskUbuntu gegooid zodat dit issue makkelijker
te Googlen is in de toekomst:
http://askubuntu.com/questions/247010/why-am-i-getting-file-not-found-when-trying-to-run-cewe-fotobuch-kruidvat-fo/

En ik heb CEWE op de hoogte gesteld (de Kruidvat helpdesk heb ik geen
beste ervaringen mee helaas), hopelijk kunnen ze het installatiescript
wat slimmer maken.