Kruidvat fotoservice start niet meer op

Jaap Woldringh jjhwoldringh op ziggo.nl
Di Jan 22 14:02:21 UTC 2013

Op 22-01-13 12:44, OliWare (Gmail) schreef:

> Op 22 januari 2013 12:38 schreef Matthijs ten Kate <ubuntu op tenkate.net
> <mailto:ubuntu op tenkate.net>> het volgende:
>

>     On 22-01-13 11:46, Jaap Woldringh wrote:
>
>         Nu het (lege) executable bestand uitvoeren:
>
>         jaap op bromo:~$ ./Kruidvat\ fotoservice
>         jaap op bromo:~$
>
>         Dus géén foutmelding.
>
>         Jaap
>
>     Precies... En dat is dus exact mijn probleem. Dezelfde test werkt
>     hier ook goed, maar met die Kruidvat binary dus ineens niet...
>     Durf het bijna niet te vragen, maar zou iemand anders eens zelf de
> [...]
Ik vind dit een fantastisch idee van OliWare: de verkeerde versie,
32-bits in plaats van 64-bits, of juist andersom. De vorige installatie
van Ubuntu was bijvoorbeeld 32-bits, en het werkte, en de nieuwe
installatie is 64-bits, en dan werkt dezelfde binary dus niet.

Ik ben even op de website geweest van Kruidvat, om eens te kijken wat
voor binary ze voor Linux ter download aanbieden, maar ik heb daar geen
succes. Ik vond het al fantastisch dat ze een binary voor Linux hebben,
maar hebben ze die wel? Heb je de binary vroeger misschien met behulp
van Wine gedraaid?

Jaap