virtualbox in 12.04

Milton miltonliekwie op zonnet.nl
Di Feb 19 08:25:16 UTC 2013


Hartelijk dank voor alle support. Mijn probleem is opgelost. De muis was 
niet goed aangesloten. Ik had dat niet door aangezien ik met het toetsenbord 
werk. In ieder geval kan ik straks 13.04 uitproberen. Had ook wel Windows XP 
willen installeren maar krijg een acpi foutmelding, dus maar gelaten voor 
wat het was.
Milton
----- Original Message ----- 
From: "jrlmailing" <jrlmailing op gmail.com>
To: <ubuntu-nl op lists.ubuntu.com>
Sent: Monday, February 18, 2013 10:17 PM
Subject: Re: virtualbox in 12.04


Op 17-02-13 23:22, Milton schreef:
> Op 17-02-13 21:24, Marc Coevoet schreef:
>> On 17-02-13 20:02, Milton wrote:
>>> Met behulp van Synaptic heb ik virtualbox geïnstalleerd. Om een
>>> besturingssysteem daarin te installeren zou via het menu Settings nog
>>> kunnen worden ingsteld van waaruit de installatie moet gebeuren bv
>>> cdrom. Echter in het menu Settings zie ik de opties Algmeen, Systeem,
>>> audio, netwerk, opslag, gedelde map. Wat zie ik over het hoofd?
>>> Milton
>>
>> Bij opslag voeg je sata ofzo toe, dan kun je kiezen voor een iso, en
>> hup ...

Kijk op deze link:
https://help.ubuntu.com/community/VirtualBox

Is wel allemaal in het Engels

Je kan het ook laten vertalen door Google:
http://translate.google.be/?hl=nl&tab=wT

>>
>>
>> Ik test zo systemen.  Wel jammer: op een 32 bits xubuntu kun je geen
>> 64 bits testen, wat wel werkt: op een Secure Boot linux kun je met je
>> 64 bit xubuntu wel 16 bit win apps van 1995 draaien, niet onder win8 ..
>>
>> Marc
>>
>>
> ik kom geen sata tegen en ook geen knop toevoegen, de muis werkt
> bovendien ook niet, kan slechts met het toetsenbord navigeren. graag
> hulp of advies.
> Milton
>


-- 
Jrl

Linux Registered User # 463601
Ubuntu gemakkelijk mooi & betrouwbaar

-- 
Ubuntu-NL mailing list
Ubuntu-NL op lists.ubuntu.com
Info/Uitschrijven: https://lists.ubuntu.com/mailman/listinfo/ubuntu-nl 





Meer informatie over de Ubuntu-NL maillijst