afdrukken pdf in 12.04

Y P yellowpenguin op edpnet.be
Zo Okt 28 19:12:28 UTC 2012

Hoi Milton,

er is geen reden waarom de ene printer WEL en de andere NIET een document of
deel ervan zou afprinten, behalve een méga bug in de driver, raar want die
HP model van je is al sinds de eeuwen der eeuwen supported door CUPS,
en in principe gebruik je de hplip of hpijs packs daarvoor, die worden
verondersteld geinstalleerd te zijn,
cf.: dpkg -l |grep hp
En dat zou een lijste van packs moeten tonen, zoals:
hplip hplip-data hpijs hp-ppd foomatic-db-hpijs

Zit er ook de juiste ppd in /etc/cups/ppd/ ?

Om zeker te zijn over wat te gebruiken met je HP, kun je altijd
http://openprinting.org/ bezoeken en zoeken op jouw model, de 1010 is er
heel zeker bij.

Y P