Verzamelmail: Evolution email instellen

Hein van Helsdingen hvanhelsdingen op online.nl
Do Jul 5 18:34:18 UTC 2012

Beste Jan.
Misschien ten overvloede:
Als je een fout hebt gemaakt met de server-instellingen in Evolution of
deze wilt veranderen dan kun je dat doen via het al eerder genoemde
Bewerken, Voorkeuren, E-mailaccounts, En dan aan de linkerkant van het
raamwerk drukken op Bewerken, en dan gelden Jaap zijn opmerkingen.

Veel succes, Hein.