Screensaver

John Lannotte ubuntusteunpuntkerkrade op xs4all.nl
Za Okt 15 16:50:50 UTC 2011


Han Bronsveld schreef op za 15-10-2011 om 17:28 [+0200]:
> John,
> 
> Als ik schermb intik zie ik al niks meer. Ik had al gnome-screensaver
> en nog wat pakketten geïnstalleerd bij vorige versies maar het werkt
> nu niet meer.
> 
> mvg,
> Han
> 
> 
> On 15-10-11 14:36, John Lannotte wrote: 
> > Op zaterdag 15-10-2011 om 11:45 uur [tijdzone +0200], schreef Han
> > Bronsveld:
> > > LS,
> > > 
> > > 
> > > Bij de installatie van Ubuntu 11.10 (Unity) is mijn screensaver
> > > uitgeschakeld. Ik kan geen mogelijkheid vinden om deze weer in te
> > > schakelen. Weet iemand hoe ik dat kan doen?
> > > 
> > > 
> > > 
> > > met vriendelijke groet,
> > > Han hoi
> > Druk links boven op wit Ubuntu logo en schrijf dan schermbeveiliging
> > klik schermbeveiliging aan en hopla daar kun je hem aan of uitzetten.

Hoi

Dit werkt bij 11.04 sorry.
 
bij 11.10 zijn er geen screensavers neer. vanwege LCD overbodig,
wil je hem toch terug. klik dit tutorial
http://www.liberiangeek.net/2011/10/enable-screensavers-in-ubuntu-11-10-oneiric-ocelot/
-- 
MVG
John Lannotte
Ubuntu steunpunt Kerkrade
ubuntusteunpuntkerkrade op xs4all.nl
https://sites.google.com/site/ubuntusteunpuntkerkrade/





Meer informatie over de Ubuntu-NL maillijst