Natty en broadcom op een laptop

Milton miltonliekwie op zonnet.nl
Do Okt 13 10:01:24 UTC 2011

Beste mensen,
Ik heb een verse installatie van Natty op een laptop waarna via Systeem >
Extra Stuurprogramma's voor een draadloze verbinding Broadcom STA is
ingeschakeld.
Ook in het Ubuntu Software Center alles met Bradcom geïnstalleerd.
Echter als ik op het icoontje in de bovenpaneel klik opent zich slechts een
menu met 3 opties: VPN verbinding, Netwerkverbinding, Bewerk Verbinding.
Op dezelfde laptop had ik Maverick en bij het aanklikken van het bewuste
icoontje kwam een lijst met beschikbare draadloze verbindingen op het scherm
waaruit ik de mijne kon kiezen.
Zie ik iets over het hoofd of is er een extra handeling nodig? Graag jullie
hulp. Alvast bedankt.
Milton