Ubuntu-NL Verzamelmail, Volume 84, Nummer 1

Ger van der Elsen gmmvanderelsen op gmail.com
Di Nov 1 18:42:51 UTC 2011

Als ik op de prullenbakicoon klik krijg ik het paneel waarmee libreoffice
opstart.
Wanneer de voortgangsbalk klaar is verdwijnt het paneel weer en dat is het.
Rechtsklikken geeft een popup met 2 titels en 1 optie: prullenbak,de
prullenbak bevat x items en prullenbak legen.
De prullenbak in de persoonlijke map werkt wel gewoon.
Ik vermoed dat de muisklikopdracht op het prullenbakicoon foutief verwijst
.Maar waar en hoe dat gebeurt, ik heb geen idee.

Op 1 november 2011 13:00 schreef <ubuntu-nl-request op lists.ubuntu.com> het
volgende: